Algemeen

Labels van leer zijn gemaakt van een kwetsbaar materiaal. Ze zijn ontworpen om een extra touch te geven aan je creatie. Het rund leer dat voor deze labels wordt gebruikt, is niet bestand tegen de water- en wrijvingskrachten die gepaard gaan met het was proces. Het wassen van een label van leer kan leiden tot krimp, vervorming, verkleuring en zelfs scheuren van het leer. Voor kledingstukken die regelmatig gewassen moeten worden, kan je beter een leren label met drukknoop of met schroef nemen. Het label is dan gemakkelijk van het kledingstuk te verwijderen, vóór dat het gewassen wordt. Wil je toch graag je creaties wassen met leren label kies dan voor onze wasbare leren labels.

Om de beste keuze te maken voor het label van je creatie, zijn er verschillende factoren waarmee je rekening moet houden:

Dikte van het haak- en breiwerk:

Voor dun haak- en breiwerk zijn labels met drukknopen geschikt, maar je kunt ook kiezen voor aannaaien of een vetersluiting.

Voor dikker haak- en breiwerk is het raadzaam om labels met schroeven te bestellen of te kiezen voor aannaaien.

Beschikbare opties:

Labels zijn beschikbaar in verschillende vormen en maten, zoals recht, vierkant, rond, en ‘Little’ of ‘Big’ labels.

Kleur van het leer:

Leren labels zijn verkrijgbaar in naturel, cognac en zwart leer. Let op dat de tekst of afbeelding het minst zichtbaar is op zwart leer.

Bevestigingsmethode:

Je kunt kiezen uit verschillende bevestigingsmethoden, zoals aannaaien, drukknopen, of schroeven, afhankelijk van je voorkeur en de aard van je creatie.

Om de beste keuze te maken, overweeg je het volgende:

Welke bevestigingsmethode past het beste bij het materiaal en de dikte van mijn haak- of breiwerk?

Welke vorm en maat van het label passen het beste bij het ontwerp van mijn creatie?

Welke kleur leer past het beste bij de stijl en uitstraling van mijn creatie?

Door deze overwegingen te maken, kun je een weloverwogen beslissing nemen over welk label het meest geschikt is voor jouw creatie.

Mocht je er niet uitkomen dan kan je altijd contact met onze klantenservice opnemen.

In verband met de AVG wet kan je dit alleen zelf doen via de website.

Bestellen en Verzending

Al onze gepersonaliseerde artikelen worden binnen 2 tot 4 werkdagen verzonden. Met uitzondering van de kant en klare artikelen zoals wol, katoen, sjaalspelden ect, deze worden binnen 2 werkdagen verzonden mits op voorraad. Heb je ook leren labels bij je wol of andere producten besteld dan wordt je bestelling binnen 2 tot 4 werkdagen verzonden i.v.m. maatwerk.

De kosten voor het verzenden worden automatisch getoond bij het afrekenen in je winkelwagen.

Wij verzenden over de hele wereld.

Dit moet je weten over het ophalen van je pakketje. Neem ter controle een geldig legitimatiebewijs mee (geen kopie). Haal je pakket op binnen 1 week, doe je dit niet en wordt het retour gestuurd naar ons dan zijn de retour kosten van € 7,25 voor de klant en de kosten voor het opnieuw opsturen ook.

Wil je je bestelling graag ophalen? Dat kan van maandag tot en met donderdag van 10:00 uur tot 17:00 uur. Graag in overleg per mail welk tijdstip en data je precies komt.

Als je bestelling wordt verzonden met pakketpost ontvang je hier een mail van met de track en tracé.

Heb je al in de spam-map gekeken? Het zou kunnen dat de bevestiging daarin is beland. Nog steeds niet gevonden? Neem dan contact met ons op en dan zorgen wij dat je alsnog de bevestiging krijgt, mits je het goede mailadres hebt ingevuld.

De tekst die is ingevuld bij gepersonaliseerde artikelen wordt bij het produceren precies zo overgenomen als ingevuld is bij het artikel. Als het artikel al voor je gemaakt is kan het helaas niet meer teruggedraaid worden. Je zal dan het artikel opnieuw moeten bestellen om de juiste tekst te verkrijgen op je bestelling. Mocht je gelijk na het plaatsen de foutieve opgave van tekst ontdekken stuur dan gelijk een mail naar info@dehaakfabriek.nl. Dus controleer goed je bestelling. Ontvangt je een artikel waarbij De Haakfabriek de tekst/ naam niet correct heeft geproduceerd, neem dan contact op via contact formulier en/of stuur een e-mail naar info@dehaakfabriek.nl met daarin de beschrijving en of foto van wat is fout gegaan. Wij gaan het dan gelijk voor je oplossen.

Mocht je je bestelling 3 werkdagen na ontvangst van de verzendbevestiging nog niet hebben ontvangen, meldt dit dan direct bij ons. Wij kunnen samen met onze verzendservice en PostNL onderzoeken waar je bestelling is gebleven. Dit onderzoek kan twee tot zes weken duren. Om het onderzoek te starten mailen wij je een ontvangers verklaring, die wij graag getekend retour willen ontvangen. Deze verklaring hebben wij nodig om het onderzoek naar jouw bestelling te starten. Wij wachten eerst het onderzoek af voordat wij het aankoopbedrag exclusief de verzendkosten te retourneren. Wacht je langer met het melden dan wordt het moeilijker te achterhalen waar je bestelling is gebleven en gaat het risico van niet ontvangen over op de ontvanger en kunnen wij helaas niets meer voor je doen. Bovenstaande geldt ook voor het niet ophalen van je pakket bij een POSTNL afhaalpunt.

Ja al onze producten zijn op voorraad, natuurlijk kan het voorkomen dat er een fout in de telling zit maar dit wordt zo spoedig mogelijk aan de klant vermeld.

Jazeker zo kan je altijd je bestellingen en downloads van patronen weer terugvinden wel zo handig.

Retourneren en Ruilen

Gepersonaliseerde artikelen vallen wettelijk niet onder het ontbindingsrecht. Op maat of op verzoek gemaakte producten, zijn gepersonaliseerde producten zoals al onze leren producten. Dat geldt ook voor bijvoorbeeld geknipte stof, op maat geknipt elastiek of leren koord en producten waar een persoonlijke boodschap, afbeelding of iets dergelijks op geplaatst is zoals al onze leren labels. Deze producten vallen buiten het ontbindingsrecht van 14 dagen met andere woorden gepersonaliseerde artikelen of voor jou op maat geknipte artikelen kunnen niet geruild of retour gestuurd worden. Al onze leren labels worden speciaal voor jou gemaakt nadat deze besteld zijn en vallen dus buiten het retour recht. Stuur je het toch retour dan kan het opnieuw naar je opgestuurd worden na betaling van de verzendkosten.

Meld je retourzending met opgaaf van de reden per mail zodat wij je een retournummer kunnen mailen. Stuur de goederen binnen de wettelijke 14 dagen retour (vanaf dag van ontvangst), vanzelfsprekend ongebruikt en in perfecte staat, in de originele verpakking met ordernummer en retournummer aan ons terug. Wij raden je aan om je retourzending met Pakketpost met Track and Trace te versturen. Totdat de retourzending bij ons is aangekomen, is het product, en de staat waarin het verkeerd, je eigen verantwoordelijkheid. Het product dient altijd teruggestuurd te worden, ook bij foutieve levering voor zover mogelijk in de originele staat zonder rookgeur of etensgeuren en ongebruikt. Is dit niet het geval dan wordt het artikel op eigen kosten weer opgestuurd en niet retour betaald. Verzendkosten van het retour sturen worden niet vergoed. Dit geldt voor alle zendingen. We sturen je een email als de terugbetaling is uitgevoerd*. Wij streven ernaar dit binnen 5 werkdagen te doen. De artikelen dienen wel binnen 14 dagen retour te zijn vanaf de ontvangst data.

Adres:
De Haakfabriek Webshop
Hoefijzer 8
8307EB Ens

Klantenservice

Telefonisch: 0527-253650
Email: info@dehaakfabriek.nl
Wat zijn uw openingstijden voor klantenservice?
Op werkdagen:
Ma.10:00 -17:00
Di.10:00 -17:00
Wo.10:00 -17:00
Do.10:00 – 17:00
Vr. Gesloten voor mail en telefonisch contact
Zat. Gesloten voor mail en telefonisch contact
Zon. Gesloten voor mail en telefonisch contact

Zeker, kom je er niet uit dan kan je ons altijd bellen of mailen.

Privacy en Beveiliging

Nee, je gegevens worden niet gedeeld met derden.

Bij De Haakfabriek nemen we de veiligheid van je betalingen zeer serieus. We begrijpen dat je vertrouwen hebt gesteld in ons om een soepele en veilige winkelervaring te bieden, en we zijn vastbesloten om ervoor te zorgen dat je betalingsgegevens veilig worden verwerkt en beschermd.
SSL-Encryptie: Onze website maakt gebruik van geavanceerde SSL (Secure Sockets Layer) encryptietechnologie om ervoor te zorgen dat je persoonlijke en financiële informatie veilig wordt verzonden via het internet. Dit betekent dat al je gegevens, inclusief creditcardgegevens, veilig zijn tijdens het browsen en afrekenen op onze website.
Vertrouwde Betaalpartners: We werken alleen met gerenommeerde betaalpartners die voldoen aan strikte beveiligingsnormen. Dit zorgt ervoor dat je betalingen veilig worden verwerkt en dat je gevoelige informatie nooit in verkeerde handen valt.
Klantgegevensbescherming: We zullen nooit je persoonlijke of financiële informatie delen met derden, tenzij dit noodzakelijk is voor het verwerken van je bestelling of als vereist door de wet. Je kunt erop vertrouwen dat je gegevens veilig en vertrouwelijk worden behandeld.

Bij De Haakfabriek streven we ernaar om je een zorgeloze en veilige winkelervaring te bieden. Als je vragen of opmerkingen hebt over onze betalingsbescherming of als je hulp nodig hebt bij het plaatsen van een bestelling, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze vriendelijke klantenservice. We staan altijd voor je klaar om te helpen!